Grupa VII

linia GRUPA VII

Nauczyciele: Marlena Śliwowska, Paulina Charkiewicz


Woźna oddziałowa: Monika Marciszewska


linia Realizowana tematyka

TREŚCI REALIZOWANE W PAŹDZIERNIKU:

1.Jesień w sadzie i ogrodzie

2.Jak zwierzęta przygotowują się do zimy?

3.Co z czego otrzymujemy?

4.Pada, pada deszcz

 

 

Rozkład materiału z języka angielskiego

Słownictwo i zwroty:
apple, pear, plum, pumpkin, carrot, leaf.
 
Do you like? Yes I do/ No, I don’t! 
 
Piosenki:
Do you like? – Simple Skits
Days of the week-Dream English
 
Książki:
The Very Hungry Caterpillar – E. Carle

Piosenka „Kolorowe liście”
(Słowa i muzyka: Danuta i Karol Jagiełło)

1. Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały,  kolorowe listki na wietrze szumiały.
Ref. Szu , szu, szu, szumiały wesoło,
szu, szu , szu, wirowały wkoło.

2. Kolorowe listki bardzo się zmęczyły,
kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.
Ref. Hop, hop, hop, tak sobie skakały,
hop, hop, hop, wkoło wirowały.

3. Kolorowe listki spadły już na trawę,
kolorowe listki skończyły zabawę.
Ref. Cicho, sza, listki zasypiają,
cicho, sza, oczka zamykają.

 

Wiersz „Jesienne liście”
(Bożena Forma)

Świeci słoneczko, wietrzyk powiewa,
czasami dźwięczny ptaszek zaśpiewa.
Liście obficie z drzewa spadają,
w barwne kobierce się układają.
Z czerwonym cieniem, rdzawe, brązowe,
złocone, bardziej lub mniej kolorowe.
Lecą w powietrzu, lekko wirują,
kształty i barwy swe pokazują.
Te najpiękniejsze my pozbieramy
i do albumu wnet powklejamy.
Potem dokładnie je opiszemy,
chętnie każdemu je pokażemy.

chłopczyk

linia Galerie

dziewczynka
chłopczyk