Grupa V

Nauczyciele: Anna Czyżewska, Katarzyna Grzegorczuk

Woźna oddziałowa: Małgorzata Choińska

linia Aktualności

TREŚCI REALIZOWANE W MARCU:

  1. Muzyka jest wszędzie
  2. W świecie teatru
  3. Wiosna, wiosna
  4. Chcę być samodzielny w kuchni
  5. Wkrótce Wielkanoc

Piosenka

Piosenka: Pychotka – smakotka

I. Mam pomysł znakomity

na nasze apetyty,

zapraszam was do kuchni,

gdzie pachnie szarlotka.

Idź, mamo, na wagary,

zrobimy czary-mary,

a z czarów tych powstanie

pychotka-smakotka.

Ref.: Pychotka-smakotka,

smakotka-pychotka,

dla miśka, dla lalki i dla kotka.

A jak się troszeczkę

lepiej postaramy,

to będzie pychotka i dla mamy.

II. To mogą być ciasteczka,

kanapka jak łódeczka,

sałatka z niespodzianką

schowaną do środka.

Bo tak najbardziej w świecie

smakuje wszystkim dzieciom

zrobiona własnoręcznie

pychotka-smakotka.

Ref.: Pychotka-smakotka…

 

Wiersz

Wiersz : Czekam na wiosnę K. Datkun-Czerniak

Dość mam sanek, nart i śniegu.

Chcę już w piłkę grać!

Po zielonej trawie biegać,

w berka sobie grać!

Dość mam chlapy i roztopów,

szarych smutnych dni.

Przybądź, wiosno, jak najprędzej,

rozchmurz niebo mi.

Przynieś kwiaty, promień słonka,

zieleń liści, ptaków śpiew.

Niech zadźwięczy pieśń skowronka.

Przybądź, przybądź, proszę cię!

 

JĘZYK ANGIELSKI

Słownictwo:

quiet, noisy, drum, piano

Easter, bunny, basket, egg

wiggle. flop, shake, tail

liczebniki 1-10

Piosenki:

Quiet, loud song” – Dream English Kids

Who took the cookie? – Super Simple Songs

Mystery box- Super Simple Songs

The Way The Bunny Hop – The Kiboomers

chłopczyk